1. ročník, 2. ročník, 3. ročník, Iné

sobota 21. januára 2017

Quo vadis, medik?

V poslednej dobe to tu nejako zdochlo. Prečo? Poďme v skratke spolu prísť veci na articulatio.




Exkluzívne spovedá pes Eriky Judínyovej.


Q: Hav hav, hav... Ale nie, robím si srandu. Ako sa máš?

A: Zle.

Q: Ako ide škola?

A: Ešte ma nevyhodili.

Q: Je to až také zlé? 

A: Nehovorím, že môže byť aj horšie, lebo bude horšie, ale môže byť aj horšie.

Q:
.
.                            
.
.

Q: A teraz otázka, ktorá zaujíma všetkých - opäť si robím srandu - nezaujíma to nikoho, ale aj tak, veď čo budeme, ja som pes a ty máš asi schizofréniu... Prečo si sem tak dlho nič nepísal? 

A:
1.) Zdravotné problémy - ako príklad širokého spektra uvediem tie najmenšie - zúbky, ktoré sa okrem mnohého mnoheeeeeeeho iného rozhodli rásť na posledných štyroch voľných flekoch, aby som bol MUDrejší. Už len toto mi urobilo pekný august a ešte pár nezabudnuteľných chvíľ zimného semestra. Zúbková víla, ty mrcha...

2.) Asi najväčší dôvod, prečo nič vrátane školy a tohoto tu nestíham. Na ospravedlnenke by sa písalo, že som neprišiel z rodinných dôvodov. Nemám potrebu to tu nejako rozvádzať,  stačí toľko, že z pôvodnej štvorice to doma ťaháme už len traja. A koľko problémov k tomu všetkému vie spôsobiť súhra okolností človek neuverí, kým nezažije...

3.) Okrem tých nepekných vecí sa stali aj nejaké pekné, ktoré sú tiež na vine blogovej impotencie. A tým "nejaké pekné" myslím pozitívne podaný singulár... To len tak, aby som sa držal pri zemi. Jedno dievča osleplo a potratilo čistý rozum, takže moja priateľka sa konečne nevolá Manus a dokonca je aj reálna (touto cestou sorry Keira Knightley, Natalie Portman a iné celebrity) a radšej píšem jej ako sem.

4.) Predošlé body, najmä 1. a 2. zapríčinili aj to, že v škole celkom nestíham a na úrovni skúšok je celkom slušné sťahovanie národov zo semestra k semestru.

Takže v kombinácii všetkých bodov a ich následkov moc času nezostáva a písanie nejakých tých článkov popri tom je viac-menej impossibru. Erikin pes to vzdal pri druhom bode a odbehol za nejakou kabelkou, debil, a nakoľko je mimo pýtať sa sám seba, tak asi toľko z dnešnej Smotánky. Budem sa ale snažiť napraviť a aspoň z pendolína dobehnúť aj to, čo som zameškal a/alebo vynechal. Sorry aj za neodpovedanie na komentáre. Takže ak tu od tohto ešte niekto niečo čaká, príde to soon... alebo later, uvidíme. Peace.

5 komentárov:

  1. "takže moja priateľka sa konečne nevolá Manus" :DDDDD chýbal si nám :) ja som to tu popravde čekovala veľmi často presne kvôli týmto tvojím heftom :) držím palce na skúškach, mňa čaká ešte psychola a propedka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chcel by som vedieť prosím Ťa, ake si mával známky na strednej a koľko si sa učieval, pretože by som chcel ísť na medicínu a nemám až také zlé známky ale neučím sa skoro nič. Tak že či mám nejakú šancu ako lajdák. Dopredu ďakujem za odpoveď. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na strednej sa dokopy nie je čo učiť, takže mať dobré známky neznamená v podstate nič. Ak sa ti nechce učiť, je to na vysokej ťažšie, ale ak sa v konečnom dôsledku vieš donútiť, dá sa. :)

      Odstrániť
  3. narazila som na tvoje skvostné diela úplnou náhodou (učením sa na skúšku z latinčiny, s plačom, že musím predsa nájsť nejaké online testy aby som vedela, že keď niečo prekladám, či to aspoň robím dobre) a absolútne neľutujem! ďakujem ti za smiech a ďalšiu prokrastináciu keď som sa konečne ku nejakému učeniu dostala :) pokračuj v tom čo robíš! idem, lebo latinčina kričí-vade mecum (bohužiaľ to nie je tá zubná pasta :()

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa ešte naplačeš, ak plačeš pri latinčine. :D veľa šťastia a ďakujem :)

      Odstrániť